Летище София увеличи стимулите за реклама
Откри още банкомати и бюра за обмен на валута на Терминал 2. Пилоти и стюардеси дават костюмите си в "Химическо чистене" на аерогарата
Летище София промени от 15 на 20% максималната ставка на обемната отстъпка (при достигане на обем от 100 000 Евро), с цел допълнително стимулиране на големите рекламни агенции.
Рекламодателите на софийския аеропорт - мобилни оператори, банки, финансови услуги, казина, недвижими имоти, бизнес центрове, са с различен профил и ориентирани към различна аудитория (пристигащи - заминаващи).
Столичното летище разполага с голямо разнообразие от рекламоносители, разположени в най-атрактивните зони на терминалните сгради, но предлага и нови форми - транспортни пътнически ръкави, платформи, багажни кошници за рентгенов контрол, перонни автобуси, пътнически стълби и други външни повърхности. Подобно на европейските летища и тук се забелязват светещи кутии, подвижни банери и брандиране на колони.
Всички опции могат да се видят в корпоративния сайт на „Летище София” ЕАД.
Най-голямото летище в България отдава под наем рекламни площи и помещения на цени базирани на периодични оценки на независими оценители. На Терминал 1, от който се обслужват полетите на нискотарифните авиокомпании и чартърните полети, има свободни рекламни съоръжения.
По-слабата заетост се свързва с последиците от икономическата криза - спад на рекламния пазар и постоянно съкращаване на рекламните бюджети.
Новооткритите търговски обекти на територията на аеропорта разширяват обхвата на предлаганите услуги.
В обществената зона на Терминал 2, от края на март тази година, пътници и гости имат възможност да ползват още 2 банкомата, а през април се отвори бюро за обмяна на валута.
Аптека, предлагаща богат асортимент от лекарствени средства, препарати на билкова основа, хранителни добавки и консумативи , започна работа в началото на юли.
От септември се откри обект „Химическо чистене”, чийто услуги са ориентирани главно към служителите на „Летище София” ЕАД и други компании, опериращи в района.
Предстои да заработи и магазин „Цветя и сувенири”, предлагащ красиви цветни аранжировки за празнични поводи.
Подновени са няколко договора - за наем на рент-а-кар компания, застрахователна компания и ,,Български пощи” ЕАД, които предлагат услугите си на Терминал 2.
Новооткритите обекти и разнообразието от рекламоносители променят облика на софийското летище и подобряват неговия имидж пред обществеността и партньорите му.