Пощенска пусна Visa Gold
Картата е с гратисен период от 50 дни
Кредитна карта от висок клас Visa Gold пуска на пазара и Пощенска банка, като по този начин финансовата институция разширява партньорството си с картовия оператор. Продуктът е удобен за пазаруване в голям брой търговски обекти в страната и чужбина, и при ползване на банкомати, твърдят на Пощенска.
Сред предимствата на картата са дълъг безлихвен гратисен период до 50 дни за погасяване на задълженията, 3% минимална месечна вноска, възможност за изплащане на покупки на равни месечни вноски, сигурност и удобство при пазаруване в интернет или плащане на битови сметки на банкомат. Картодържателите получават и допълнителна привилегия от програмата за лоялност за клиентите с кредитни карти от Пощенска банка. Тя позволява отстъпка от целия обем на покупките с картата, която се натрупва под формата на точки и осребрява в пари, ако клиентът желае. Точките се трупат срещу всеки похарчен лев независимо от стойността на транзакцията.
Със спестените пари картодържателите могат да покрият годишната такса за обслужване на картата, както и да закупят подаръци за своите близки и приятели. Допълнително, клиентите получават различни отстъпки при търговски партньори на Пощенска банка, като например 2% отстъпка при зареждане на гориво във верига бензиностанции ЕКО.
"С добавянето на Visa Gold в портфолиото ни от продукти за граждани се стремим да предоставим максимално предимство на нашите клиенти. През първите девет месец на 2012 г. постигнахме 30% ръст на покупките с карти. Това е показателно, че все повече хора осъзнават предимствата на кредитните карти", коментира Евтимиос Зоис, началник управление "Потребителско кредитиране и карти". По думите му, на практика, разходът за клиента е минимален, тъй като картите са освободени от такси при покупки, както и от лихви при ползване на гратисния период. "За разлика от стандартния заем кредитната карта е по-гъвкав инструмент - клиентът може да я ползва многократно до размера на отпуснатия му лимит. Все повече хора осъзнават предимството на кредитната карта и тя все по-уверено навлиза в ежедневието ни. Затова съм уверен, че за много кратко време ще постигнем отлични продажби на Visa Gold", добави Зоис.