Снимки с храна доминират при 46% от потребители на Facebook
Над 1/3 от "юзърите" на социалните мрежи постват и туитват активно от ресторанти и заведения
Научно доказано
46% от потребителите на най-голямата в света социална мрежа имат навик да постват храната си във Facebook, показва изследване, цитирано от британския вестник The Telegraph. Новото проучване е на Bookatable.com, който се фокусира върху изследвания на услугата „споделянето на място” в социалните мрежи.
Оказва се, че Facebook е лидер в тази тенденция, понеже за него това важи повече, отколкото за кой и да е друг социален канал. Според анкетата на сайта от 5 000 участниците почти половината са посочили, че са споделяли свързани с храна снимки в най-голямата социална мрежа.
Страстта да се документира живота чрез социалните медии е довела до това, че над една трета от хората, хранещи се в заведение са качвали снимка, докато са били там. Личните препоръки и отзиви, публикувани в социланите мрежи, имат все по-голямо влияние, пише изданието.
Един от всеки пет британци посещава определен ресторант, след като е видял, че приятел от Facebook е бил там, а още 14% резервират маса, след като прочетат положителен отзив за заведението. Други 11% питат приятелите си в социалната мрежа за препоръки преди да направят резервация.
Над 84 млн. снимки, категоризирани като „храна” в приложението Instagram също са показателни за интереса към фотографиите на храна. Такъв проявяват не само потребителите, но и самите заведения за хранене. Още 65% от ресторантите са посочили, че активно използват Twitter, за да рекламират и да комуникират с клиентите си, а цели 76% са използвали Facebook.