В царството на Майкъл Корс
Той е бизнес магнат, модна икона, телевизионна личност и интернет сензация
Марката
Майкъл Корс (Michael Kors) е не просто известно име сред дизайнерите. Той е бизнес магнат, модна икона, телевизионна личност и интернет сензация. В доклада на Google - Zeitgeist за 2013 г., Майкъл Корс е вторият най-търсен бранд във висшата мода. Той е сензация във Facebook, Twitter и Instagram, отчитайки повече търсения от марки като Louis Vuitton, Chanel и Burberry.
Майкъл Корс е роден под името Карл Андерсон Младши през 1959 г. в Лонг Айлънд, Ню Йорк. Той е син на бившия модел Джоан Корс и нейния първи съпруг - Карл Андерсон. Когато Майкъл е на пет, майка му се жени за Бил Корс и променя фамилното име на сина си. В същото време вторият съпруг на Джоан настоява да бъде сменено и първото му име и момчето се преименува на Майкъл Дейвид Корс. Още от ранна възраст Корс проявява интерес към модата. Той започва да проектира дрехи като тийнейджър и да ги продава в магазин, наречен Iron Butterfly, който отваря в мазето на родителите си,. Най-трудният период за бизнеса му е през 1993 г., когато се разоряват италианците, които го подкрепят финансово. За да оцелее бизнесът му, той решава да представи модна линия на по-ниски цени.
Повече четете в брой 38 на сп. "Икономика".