Google е премахнал 524 млн. „лоши реклами“ през 2014 г.
Компанията е забранила достъпа на над 214 хил. рекламодатели
Технологичният гигант Google е блокирал достъпа на над 214 000 лица и компании до онлайн рекламната си мрежа през 2014 г. Действията на компанията са част от неспирната битка с "лошите герои" в рекламния свят, пише The Guardian.
"Общо сме блокирали повече 524 млн. реклами и сме забранили достъпа на над 214 хил. рекламодатели през 2014 г.", посочва директорът на рекламния инженеринг на Google Викрам Гулта.
По думите му това е нищожна част от общия брой на рекламите в платформата, но по-голяма част от рекламодателите следват политиките на компанията и работят отговорно.
Година по-рано Google е блокирал 7 хил. рекламодатели заради предлагане на фалшиви стоки, 250 хил. уеб страници заради наличие на зловреден софтуер, 33 хил. търговци заради "лоши практики" и над 5 хил. рекламодатели - заради използване на метода, известен като фишинг.
Директорът на рекламния инженеринг на Google изтъква, че компанията постоянно се сблъсква с нови усъвършенствани техники за измама. Гулта дава за пример серия реклами, които са изглеждали "като нормални обяви за отдаване на имот под наем, отговарящи на изискванията". По-задълбочен анализ е показал, че те са параван за скам, а рекламираните имоти не съществуват.