#WakeUpCall: Наоми Кембъл и Джереми Кларксън популяризират новия флашмоб
Американските и британските звезди искат да помогнат на UNICEF да събере пари за деца в Сирия
Нов \"тренд\" в социалните мрежи
#WakeUpCall е поредният флашмоб с участие на водещите американски и британски звезди, който става хит в социалните мрежи, информира днес BBC Russian.
Флашмобът, според водещата британска медия е на път да повтори успеха на популярния #IceBucketChallenge. Идеята е този път известните личности да публикуват свои снимки сутрин в леглото, придружени от хаштага #wakeupcall. Каузата този път е да се подпомогне за набиране на средства за инициативата на UNICEF за деца от размирната Сирия.
Да вземат участие във флашмоба вече успяха такива звезди като топ модела Наоми Кембъл, певицата Натали Имбрулия, актьорът Стивън Фрай , готвачът Хестон Блументал и популярният водещ на автомобилното предаване на BBC TopGear Джереми Кларксън.
Названието на флашмоба и хаштагът му символизират както събуждането на звездите на публикуваните снимки, така и „критичната ситуация с децата на Сирия, която до момента беше оставяна без необходимото внимание“.
BBC News цитира експерти, според които популярността на този тип благотворителни кампании е „свързана с това, че освен благородната цел, те апелират и към жажда за внимание и към това да изглеждат добре в очите на околните“.
Освен това, подобни кампании все по-често се популяризират благодарение на участието на знаменитости: „А хората обичат да се чувстват по-близки към любимите си звезди, да правят същите неща, които виждат при кумирите си“.