Audi създаде хибриден локомотив

Той е напълно екологичен и се зарежда като хибридните коли

Макар и неочаквано за мнозина, най-новият модел, който Audi показа, е локомотив. Машината е разработена от Alstom, но гордо носи емблемата с четирите кръга и се гордее с хибридното си задвижване. И под хибридно имаме предвид хибрид с кабел за зареждане, точно като автомобилните хибриди.

Идеята е локомотивът да се използва за маневри в завода на Audi в Инголщат. Целта, очевидно, е да се намалят вредните емисии при производството на нови модели в завода. Както знаете, Volkswagen Group има известни проблеми с вредните емисии през последните седмици.

Според изчисленията на екипа от Инголщат само този локомотив ще намали с 60 тона годишно вредните емисии от въглероден диоксид, благодарение на пенсионирането на дизеловия му предшественик.

Всеки ден в завода на Audi пристигат не по-малко от 15 влака. Повечето носят автомобилни части и отнасят готови коли. В рамките на завода се простират 18 км железни пътища, а 17 машинисти работят на щат в рамките на комплекса. Всеки ден електрико-дизеловият локомотив ще изпълнява по 75 маневри, като се очаква годишно да работи по 3800 часа.

В изцяло електрически режим (но без жици, а със заредена в батериите енергия), произведението на Alstom ще може да работи до 2 часа. По време на почивките машината ще се зарежда, а при по-сериозни натоварвания ще се вкючва дизеловият двигател.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.

Източник: Top Gear

Етикети: влак | вредни емисии | хибрид | зареждане | локомотив | Валшери Симеонов | промени в закона за хазарта | куфар | чекиран багаж

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини