Instagram добавя нови формати за снимки
Новата услуга ще бъде достъпна от четвъртък
~ 2 мин.
Приложението за споделяне на снимки Instagram добави нови опции за оформление на снимки и видеа в опит да спре рекламодатели и потребители да спрат да се пренасочват към по-гъвкави услуги като Snapchat, пише "Ройтерс".
Този ход е първата по-мащабна промяна, която компанията прави след като бе придобита от Facebook през 2012 г. за 1 млрд. долара. и е отговор на желанията на голяма част от потребителите, които се чувстват ограничени от квадратния формат на снимките.
"Става въпрос за даване на повече възможности на рекламодателите и потребителите. Искате повече хора да виждат рекламата ви. Това е нещо, което със сигурност ще заинтересува рекламодателите", казва Дебра Ахо Уилямсън, анализатор в сферата на маркетинга в социалните мрежи и рекламата.
Едно от всеки пет снимки и видеа, качени в системата не пасва на квадратния формат, пишат от Instagram в блога си.
Новата услуга ще бъде достъпна от четвъртък за устройства, поддържани от Android и iOS. Това ще позволи на потребителите да публикуват снимки в портретни и пейзажни формати.
Решението на компанията да увеличи форматите на снимките, ще позволи на Instagram да се бори с по-новите си конкуренти като Snapchat. Това може да спомогне и за привличане на повече рекламодатели. Компанията обяви, че ще отвори платформата си зая реклама до края на годината.
Очакванията са Instagram да генерира близо 600 млн. долара приходи от реклама до края на годината и 2,8 млрд. долара през 2017 г., сочат прогнози на eMarketer.
За сравнение, най-популярната социална мрежа в света Facebook генерира повече от 12 млрд. долара през 2014 г.
Този ход е първата по-мащабна промяна, която компанията прави след като бе придобита от Facebook през 2012 г. за 1 млрд. долара. и е отговор на желанията на голяма част от потребителите, които се чувстват ограничени от квадратния формат на снимките.
"Става въпрос за даване на повече възможности на рекламодателите и потребителите. Искате повече хора да виждат рекламата ви. Това е нещо, което със сигурност ще заинтересува рекламодателите", казва Дебра Ахо Уилямсън, анализатор в сферата на маркетинга в социалните мрежи и рекламата.
Едно от всеки пет снимки и видеа, качени в системата не пасва на квадратния формат, пишат от Instagram в блога си.
Новата услуга ще бъде достъпна от четвъртък за устройства, поддържани от Android и iOS. Това ще позволи на потребителите да публикуват снимки в портретни и пейзажни формати.
Решението на компанията да увеличи форматите на снимките, ще позволи на Instagram да се бори с по-новите си конкуренти като Snapchat. Това може да спомогне и за привличане на повече рекламодатели. Компанията обяви, че ще отвори платформата си зая реклама до края на годината.
Очакванията са Instagram да генерира близо 600 млн. долара приходи от реклама до края на годината и 2,8 млрд. долара през 2017 г., сочат прогнози на eMarketer.
За сравнение, най-популярната социална мрежа в света Facebook генерира повече от 12 млрд. долара през 2014 г.