Aston Martin вече предлага луксозни екскурзии и аксесоари

„Изкуството да живееш” предоставя уникални изживявания на клиентите на компанията

15:44 11.06.2016

Луксозната автомобилна марка Aston Martin започва да предлага няколко съответстващи на престижа й изживявания на клиентите си.

Пакетът от екскурзии и аксесоари за заможните се казва „Изкуството да живееш” (Art of Living). Част от него са копринени шалове, скъпи часовници и очила, но далеч по-впечатляващи са пътуванията.

Участниците ще видят прочутото рали „Льо Ман” директно от щаба на отбора на Aston Martin, а след събитието хелипотерът, с който са дошли, ще ги откара към частно шато.

Част от турпакета са и ексклузивни посещения на най-добрите винарни в американския щат Калифорния и задкулисен поглед на работата на модните къщи в Париж.

„Продуктовото портфолио „Изкуството да живееш” съдържа в себе си същата грижа и качество, които се очакват от спортна кола Aston Martin. Искаме клиентите ни да станат част от Aston Martin начина на живот”, заяви управляващия бранд мениджър на марката Катя Баси.

Британската марка не е единствената, която предлага нещо повече от автомобили на клиентите си. Land Rover вече организира специални ваканции, съвместно с луксозния туроператор „Аберкомби и Кент”.


Студиото Porsche Design пък предлага свои модификации на телефони BlackBerry и лавици за книги, направени от спойлери.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: автомобили | Aston Martin | клиенти | Нюман Куртулмуш | лева | проучване нефт и газ | прехвърляне | Woodside Energy

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини