КЗП организира конкурс за младежи с парични награди
Той е насочен към онлайн търговията
Комисията за защита на потребителите организира
конкурс за плакат, видеоклип или есе за онлайн търговия с парични награди. В
инициативата могат да участват български ученици и студенти от страната и
чужбина. Темата е „Ако знаете Вашите права при онлайн пазаруване, няма да
сгрешите!“.
Условията за учениците са да създадат
плакат - снимка
на плаката в дигитален формат, заедно с кратко описание към него за посланието или видеоклип с продължителност до 10 минути – видеофайл или връзка към сайт
за видео споделяне (youtube, vbox7, vimeo и др.), заедно с кратко описание към
него. Студентите също могат да се включат в конкурса с
видеоклип или да напишат есе до 10 страници по темата. Участниците
имат право да се обединят в отбори до трима души.
Жури
ще излъчи трима победители през месец декември, като наградите са съответно 500
лв., 300 лв. и 200 лв.
Целта на инициативата е да се повиши степента на познания на младите потребители при пазаруване на стоки и ползване на различни услуги през Интернет. Тя се органзиира съвместно с Посолството на САЩ.
Участниците могат да изпращат своите предложения на e-mail: [email protected] или на пощенски адрес: София 1000, пл. „Славейков” 4а, ет. 3, Комисия за защита на потребителите, с уточнението: За конкурса „Ако знаете Вашите права при онлайн пазаруване, няма да сгрешите!”. За изпратените по пощата материали, важи датата на пощенското клеймо. Не забравяйте да напишете своите имена, училище/университет, населено място, електронна поща и телефон.
Всички желаещи могат да участват с до три предложения в своята категория. Кандидатурите трябва да са единствено на български език.
Срокът за участие е от 1 април до 19 октомври. Само получените в срок предложения ще бъдат разглеждани от жури, което ще излъчи победителите във всяка една от категориите. Печелившите ще бъдат обявени на страницата на Комисията за защита на потребителите: www.kzp.bg.
Днес онлайн търговията е най-бързо развиващият се сектор. 43% от европейците пазаруват онлайн, а най-големият електронен магазин на месец има регистрирани повече от 94 милиона посещения. Все повече млади хора ползват Интернет като място, през което те получават услуги или търгуват със стоки.