Econt започва ребрандиране на автоматичните пощенски станции

Куриерската компания ще развива мрежата си под името Еконтомати

19:46 08.12.2016
Куриерската компания Econt започва ребрандиране на своята мрежа от Автоматични пощенски станции (АПС) и занапред те ще се развиват под марката Еконтомат. Чрез автоматизираните устройства клиентите на компанията могат да изпращат и получават пратки сами, без да са в пряк контакт със служител.

Към момента Econt разполага с мрежа от 16 такива устройства, разположени при бензиностанции и в други локации в големите градове. Очакванията са в близко бъдеще броят им да надмине 40.

„Името Еконтомат съответства изцяло на стремежа ни да улесняваме потребителите, предлагайки им иновативни технологични решения под една достъпна форма. Очакваме новата марка да се наложи бързо по същия начин, по който за много български потребители през годините името Econt се е превърнало в синоним на удобни и достъпни куриерски услуги“ - споделя Христо Атанасов, мениджър на проекта за мрежа от Автоматични пощенски станции.

Навлизането на Еконтоматите е част от по-широка технологична тенденция, наречена “Интернет на нещата“ (Internet of Things), в рамките на която все повече предмети около нас получават интернет свързаност и различни дигитални функции. Добавянето на интернет връзка и „интелигентност“ създава много удобства за потребителите и им дава независимост от работното време на операторите.

С Еконтомат например те могат да изпратят или получат пратка по всяко време на денонощието, без да се притесняват, че работното време на офисите вече е приключило. Не на последно място Internet of Things технологиите създават редица оптимизации, които намаляват цените на услугите. Освен това използването на Еконтомати спестява на клиентите 10% от цената на стандартните куриерски услуги.

Различни прогнози сочат, че благодарение на Internet of Things броят на устройствата, свързани с глобалната мрежа през 2020 г. ще надмине 30 милиарда, което ще бъде утрояване, в сравнение със същия показател през 2015 година. Използването на автоматични пощенски станции също отчита ръст и такива устройства вече има в САЩ, както и в редица страни в Европа и Азия. Очакванията са скоро те да се наложат като стандарт при куриерските услуги, поради значителните удобства, които предлагат както за компаниите, така и за техните клиенти. Припомняме, че средният месечен ръст в броя на пратките, изпращани и получавани чрез Еконтомати, през последното тримесечие е достигнал 20 процента.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: куриер | BarnesNoble | британски премиер

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини