102 хил. клиенти на ЧЕЗ проверяват сметките си чрез смс
Компанията предоставя множество полезни и удобни услуги за потребителите
Над 102
хил. клиенти имат активна регистрация за безплатните смс услуги, предоставяни
от ЧЕЗ – известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка
на сметката със смс, съобщават от компанията.
От началото на годината ЧЕЗ изпраща близо 127 хил. кратки съобщения – 123 хил. за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а около 4000 за проверка на текуща сметка. През периода януари–юли регистрациите за смс услуги достигат близо 23 300, което представлява увеличение с 35% в сравнение със същия период на миналата 2015 г.
Всеки месец между 16 хил. и 20 хил. регистрирани потребители, пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си, получават безплатни смс известия преди прекъсване на електрозахранването, а над 700 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия с смс. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според тарифния план на клиента.
От стъпването си в България преди 11 години ЧЕЗ поставя клиента във фокуса на дейността си. Компанията разработва и поддържа близо 100 вида съвременни и удобни услуги за своите клиенти, сред които електронна фактура, смс услуги и различни възможности за дистанционно обслужване.
Двете смс услуги – известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Теленор и Виваком. Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите особено в периода на летните отпуски, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка.
Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и в офисите на партньорската мрежа EasyPay.
Регистрацията е безплатна, единствено при регистрация чрез смс на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на тарифата.
Получаването на смс известия преди прекъсване на захранването от ЧЕЗ е напълно безплатно за клиентите на компанията. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.
При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0 700 10 010 или в Център за клиенти на ЧЕЗ.