Хората, останали без парно, ще получат обезщетение

Размерът на компенсацията ще бъде решен от Столичния общински съвет

12:12 10.02.2017

Клиентите на „Топлофикация – София”, които бяха засегнати от авария, ще бъдат обезщетени в сметките си за февруари, без да е необходимо да подават заявления, съобщиха от дружеството.

Общите топломери в абонатните станции съхраняват данните за 160 параметъра за работата на съоръжението, както и за потреблението в съответната сграда и показанията не се нулират към 1 март.

Компанията ще предложи на принципала в лицето на Столичния общински съвет да бъдат обезщетени всички клиенти на топлорайон „София Изток”, независимо дали става дума за 48 или повече часове. 

Абонатите останаха без отопление и топла вода в резултат на мащабната авария на магистралния топлопровод на Цариградско шосе”. Топлоподаването към засегнатите от аварията източни квартали на София вече е възстановено.

В момента се разработва методика за изчисление на обезщетенията, съобразена с Общите условия на дружеството и тя ще бъде предоставена за разглеждане и одобрение от Столичен общински съвет.

Начислените обезщетения ще бъдат показани на отделен ред в месечните съобщения за месец февруари, които абонатите ще получат след 15 март.

Омбудсманът на „Топлофикация – София“ Деян Дянков обеща, че ще има проверка във всички засегнати абонатни станции и ще бъде установено колко време не е имало топлоподаване. Столичният кмет Йорданка Фандъкова поиска и разследване на прокуратурата.       




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Йорданка Фандъкова | сметки | обезщетение | топлоподаване | клиенти | аварии | Personal development | размах

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини