Google наказа руската медия Russia Today

Американската компания взе решението, след разкрития от страна на Twitter

13:41 05.10.2017

На фона на продължаващия в САЩ скандал за руска намеса в американските президентски избори Google предприе наказателни мерки срещу руската телевизия Russia Today (RT). Това съобщи самата телевизия на сайта си.

След като Facebook и Twitter предадоха на разследващите органи информация за манипулативни реклами и профили, Google взе решение да премахне RT от списъка с препоръчани канали в YouTube. Наскоро Twitter разкри, че каналът миналата година е похарчил над четвърт милион долара за реклами, насочени основно към американската аудитория.

RT е известна, че има близки отношения с руското правителство и това доведе до промяна на гледната точка към нея и останалите подобни на нея медии. Досега RT фигурираше заедно с други големи YouTube канали в секцията Google Preferred, но американската компания обнови списъка и премахна руската телевизия. Компанията, собственик на едноименната търсачка, потвърди информацията пред Bloomberg.

Заместник главният редактор на RT Кирил Карнович-Валуа изрази недоволство, че Google не е изпратила предупреждение за промяната. „RT беше специален партньор на Google от 2010 г. и беше акредитирана за официален статут на най-гледаната телевизионна информационна мрежа в YouTube. Фактът, че RT вече не е включена в рекламния списък Google Preferred в САЩ само по себе си не засяга разпространението ѝ и монетизацията на платформата”, написа той.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Google | САЩ | Русия | Youtube | телевизия | телевизионен канал | RT | Russia Today

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини