Политика
224
JYSK ще инвестира 100 млн. евро в България
Строежът на нов логистичен център ще започне на 30 май
3113
~ 1 мин. четене
Датската верига за търговия на дребно JYSK обяви официално, че планира инвестиция на стойност 100 млн. евро в България. Парите ще бъдат вложени за изграждане на нов дистрибуционен център.
От компанията обявиха, че на 30 май 2017 г. предстои среща в икономическа зона „Божурище“ край София, на която ще присъстват политици, предприемачи и представители на висшето ръководство на JYSK. На нея ще бъде сложено официалното начало на проекта.
Новият разпределителен център ще създаде около 300 нови работни места след завършването си и ще обслужва обектите на компанията в България, Румъния, Гърция и Западните Балкани.
"Избрахме „Божурище“ за местонахождение на новия ни дистрибуционен център, защото отговаря на нашите стратегически планове за по-нататъшно разширяване", коментира Алан Кергор, изпълнителен вицепрезидент в JYSK, отговарящ за логистиката.
През последната година JYSK удвои броя на магазините си в България, а компанията очаква да продължи с разширяването на мрежата. В момента компанията има 12 магазина в страната ни. „С новия дистрибуционен център в България ще можем да осигурим още по-добро обслужване на клиентите, тъй като можем значително да намалим времето за доставка“, смята Кергор.
От компанията обявиха, че на 30 май 2017 г. предстои среща в икономическа зона „Божурище“ край София, на която ще присъстват политици, предприемачи и представители на висшето ръководство на JYSK. На нея ще бъде сложено официалното начало на проекта.
Новият разпределителен център ще създаде около 300 нови работни места след завършването си и ще обслужва обектите на компанията в България, Румъния, Гърция и Западните Балкани.
"Избрахме „Божурище“ за местонахождение на новия ни дистрибуционен център, защото отговаря на нашите стратегически планове за по-нататъшно разширяване", коментира Алан Кергор, изпълнителен вицепрезидент в JYSK, отговарящ за логистиката.
През последната година JYSK удвои броя на магазините си в България, а компанията очаква да продължи с разширяването на мрежата. В момента компанията има 12 магазина в страната ни. „С новия дистрибуционен център в България ще можем да осигурим още по-добро обслужване на клиентите, тъй като можем значително да намалим времето за доставка“, смята Кергор.