Samsung е похарчила над $10 млрд. за реклама през 2016 г.

Компанията е повишила разходите си за реклама с 24%

Южнокорейската технологична компания Samsung е инвестирала 10.2 млрд. долара за маркетинг и реклама през 2016 г. Това е увеличение с 24% спрямо разходите за предходната година, отбелязва информационната агенция Yonhap. 

Според пазарни анализатори най-вероятната причина за този скок се крие в желанието на компанията отново да спечели доверието на потребителите след миналогодишното фиаско с гърмящия Galaxy Note 7. В името на безопасността тогава цялата серия бе изтеглена от пазара, а впоследствие върната с подменени по-слаби батерии. 

Другата компания, направила значителни инвестиции за реклама, е LG. Гигантът е похарчил 1.15 млрд. долара и е повишил целевите си разходи с малко над 21%. Най-активно те промотират своите  OLED телевизори. 

Очакванията са, че двете компании ще продължат да покачват разходите си за реклама и през настоящата година.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Samsung | разходи | реклама | маркетинг

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини