Т MARKET отчете 22% ръст на оборота през 2016 г.

Търговската верига има 61 магазини в 30 градове в България

„Максима България“ отчете двоен ръст на оборота за 2016-а година спрямо 2015-а. Финансовите резултати на компанията, която оперира на българския пазар чрез търговската марка Т MARKET, се движат нагоре за пета поредна година.

Търговският оборот на дружеството през миналата година е нараснал с 22.1% до 172.9 милиона лева без ДДС (88.4 милиона евро) в сравнение с 2015-а, когато веригата е отчела ръст от 10,4% до 141.6 милиона лева без ДДС (72.4 милиона евро). Само за миналата година инвестициите на компанията в пазара на търговия на дребно в България са надхвърлили 19.6 милиона лева (10 милиона евро).

През 2016-та „Максима България“ разшири търговската си мрежа у нас. Компанията отвори нови 14 супермаркета на българския пазар. Така общият брой на магазините T MARKET достигна 61 в 30 града в цялата страна. Търговските обекти на веригата са сред предпочитаните от клиентите заради удобното си местоположение и доброто съотношение между цена и качество на предлаганите продукти.

„Максима България“ е част от холдинга MAXIMA GRUPE, който оперира вериги за търговия с бързооборотни стоки в Литва, Латвия, Естония, България и Полша. През 2016-та българската компания отчита най-голям ръст на търговския оборот в групата. Първият обект от веригата T MARKET у нас отваря врати през 2005 година. Към днешна дата в компанията работят над 1400 служители.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: оборот | ръст | търговска верига | магазини | финансови резултати | Т-Маркет | Максима България | Т MARKET

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини