Тийнейджърът, който прави милиони от чорапи

Бренан Аграноф е само на 17 г., но от 4 години управлява сам бизнеса си, докато учи

Повечето 17-годишни се вълнуват от постъпване в колеж, балната вечер или как да измъкнат ключовете от семейната кола. Но Бренън Аграноф не е типичният 17-годишен. Той съвместява ученето с работа, която има, откакто е на 13 години. Той е директор и създател на компанията HoopSwagg, която произвежда ръчно чорапи с различен забавен дизайн.

През последните 4 години Бренан осъществява идеята си за спортни чорапи с различни щампи и я превръща в печеливш бизнес с онлайн продажби за над 1 милион долара годишно.

Бренън е в училищния баскетболен отбор, когато през 2013 г. му хрумва идеята за чорапите. Забелязва, че повечето деца носят еднакви обикновени чорапи от спортни брандове като Nike. И си помислил - щом тези най-обикновени чорапи са толкова популярни, какво би било, ако има чорапи, които са с различни шарки и картинки?

Днес HoopSwagg продава чорапи с над 200 оригинални дизайна, създадени от Бренан. В бъдеще младежът предвижда да създаде възможност клиентите сами да избират какво да бъде щамповано на чорапите им и да си създават сами дизайна.

HoopSwagg има между 70 и 100 поръчки на чорапите за по 14,99 долара всеки ден.

Но това не е всичко. Тийнейджърът-предприемач успява да купи и конкурентната фирма TheSockGame.com. С придобиването й HoopSwagg прибавя към портфейла си още 300 дезайна и увеличава клиентите си.

Когато Бренън стартирал бизнеса си, 6 месеца отнел само изборът на правилните машини и технология за печат на принтовете по чорапите. После младежът успял да убеди родителите си да финансират идеята с 3000 долара. 

HoopSwagg започва да работи в семейния гараж в къщата на семейство Аграноф в Портланд, Орегон. Родителите купуват огромни количества бели спортни чорапи и печатането на забавните дизайни започва.

В началото бизнесът вървял вяло, но после чорапите придобили известност чрез социалните мрежи. Особено тези с дизайна на летището в Портланд. 

Продажбите нараснали и гаражът отеснял за HoopSwagg. Родителите на Бренан построили в имота си нова сграда с площ от 1500 кв. фута, където се складират продуктите. Майката на Бренан се включва в бизнеса на пълно работно време, наети са още 17 служители почасово. Тийнейджърът се научава да програмира, за да управлява уебсайта на компанията. Той е и единственият дизайнер на компанията, което е забележително, тъй като е далтонист.

В момента цветните чорапи на Бренан се продават през сайта на HoopSwagg website, както и през онлайн търговците Amazon, eBay и Etsy. 

Той има големи планове за следващите три години - да види чорапите си в големите търговски вериги. И смята да започне да предлага и нови стоки - връзки за обувки, вратовръзки и 

След няколко месеца Бренан завършва училище и планира да отиде в колеж. Но не веднага. След завършване иска да се фокусира върху бизнеса на HoopSwagg.

Сега той ходи на училище всеки ден, после подготвя домашната си работа и след това посвещава 6 работни часа на бизнеса.

Малцина могат да се похвалят като Бренан Аграноф, че управляват бизнес за милиони още преди да са завършили средно училище.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: милионер | тийнейджър | чорапи | Бренан Аграноф | HoopSwagg