„Агрион“ - разумни решения на пазар с много неизвестни

Днес брандът „Агрион“ е най-разпознаваемата земеделска марка в страната

Големите успехи са въпрос на разумни решения, взети навреме. Това с пълна сила важи за сектора на земеделието. Ето защо преди четири години българската компания „Агрион“ направи смела заявка да издигне управлението на земеделските активи на професионално ниво.

Моделът на работа се оказа правилният, защото днес брандът „Агрион“ е най-разпознаваемата земеделска марка в страната. През годините дружеството се наложи с комплексните си решения за земята - от покупки, продажби, наемане, отдаване, замени, оформянето на документите и определяне на цените до финансиране, кредити и лизинг. „Агрион“ разви ефективни услуги както за собствениците и наследниците, така и за активните фермери, а дори и за хората, които търсят начини за навлизане в сектора или инвестиции.

 ПОКУПКИ И ПРОДАЖБИ НА ЗЕМЯ

Компанията се открои от останалите в бранша с ясна корпоративна идентичност и ангажимент, че купува земя, независимо колко е голям парцелът или къде се намира. Благодарение на професионалния екип от специалисти, дружеството се наложи и при т.нар. трудни сделки - тези с много наследници. Но освен покупки „Агрион“ предложи и широко портфолио от земеделски парцели за продажба. И всичко това при преференциални условия.

 БЕЗПЛАТНА ОЦЕНКА НА ЗЕМЕДЕЛСКИ АКТИВИ

Една от най-атрактивните услуги на „Агрион“ е безплатната оценка на земеделската земя. Фирмата разработи свой алгоритъм, който взима предвид процента на отдаваемост на площите, спецификите на конкретния регион, средни наемни нива, брой активни фермери и др. Така собственикът може да вземе адекватни решения какво да прави със земята си.

 ЛИЧЕН ЗЕМЕДЕЛСКИ БРОКЕР

„Ако частният банкер показва сложна графика с парични потоци, ние разгръщаме картата на България и даваме конкретни решения как да се печели и инвестира в земя“. Това означава услугата „личен земеделски брокер“, насочена към хора с големи земеделски портфейли или такива с натрупани спестявания. Отново „Агрион“ бяха първите, които я предложиха.

 КОРЕКТЕН ПАРТНЬОР НА ФЕРМЕРИТЕ

Един от най-важните стълбове за изграждане на успешния модел на „Агрион“ се оказаха коректните отношения с фермерите. Дружеството наложи изцяло нов модел при отдаването на портфолиото си от земя чрез търгове между самите участници и даде възможност пазарът на конкурентен принцип да определи рентите.

 КРЕДИТИ И ЛИЗИНГ ПО ОБЛЕКЧЕНА ПРОЦЕДУРА

Дъщерното дружество на компанията – „Агрион Финанс“, бързо се наложи като водещ партньор на земеделския бранш със своите кредити и лизинг, защото осигури висок процент финансиране и облекчена и бърза процедура. Дружеството единствено на пазара даде опция за 100 % финансиране без самоучастие при лизинг за покупка на земя.

Така за три години „Агрион“ доказа, че управлението на земеделски активи  у нас може да бъде задача с повече от едно правилно решение.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: земеделска земя | Агрион

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ