Amazon пусна пазаруване от САЩ за международни клиенти
Това ще позволи на клиентите да пазаруват в 25 валути
~ 1 мин.
Amazon.com стартира международна функция за пазаруване, която ще позволи на клиентите по целия свят да пазаруват повече от 45 милиона артикула, които могат да бъдат изпратени до тяхната страна от САЩ.
Международната функция за пазаруване, която се предлага на мобилен браузър и като мобилното приложение както за iOS, така и за устройства с Android, е разширена до потребителите, за да купуват продукти извън техния вътрешен пазар и се предлага на пет езика, включително испански, английски, опростен китайски, бразилски португалски и немски, съобщи Amazon във вторник, предава Ройтерс.
Това ще позволи на клиентите да пазаруват в 25 валути, като до края на 2018 г. ще бъдат добавени повече езици и валути.
Клиентите могат да избират от различни опции за доставка и скорости на доставка.
Международната функция за пазаруване, която се предлага на мобилен браузър и като мобилното приложение както за iOS, така и за устройства с Android, е разширена до потребителите, за да купуват продукти извън техния вътрешен пазар и се предлага на пет езика, включително испански, английски, опростен китайски, бразилски португалски и немски, съобщи Amazon във вторник, предава Ройтерс.
Това ще позволи на клиентите да пазаруват в 25 валути, като до края на 2018 г. ще бъдат добавени повече езици и валути.
Клиентите могат да избират от различни опции за доставка и скорости на доставка.
Международната функция за пазаруване ще показва ценообразуване, разходи за доставка и оценка на вносни мита, като Amazon ще управлява куриерската услуга и митническото оформяне в случай на потенциални изненади по време на покупката или доставката.
Повече подробности за използване на новата функция в приложението може да се намери ТУК.