Как да избегнем стреса при бизнес пътуванията

Експертите на Booking разбраха какво точно причинява безпокойство и паника сред бизнес пътниците

Снимка: Pixabay

Всеки трети служител е сигурен, че бизнес пътуванията са стрес. Експертите на Booking разбраха какво точно причинява безпокойство и паника сред бизнес пътниците.

На първо място е рейтингът на стресовите фактори - закъснения и анулиране на полети. Промените в часа и датата на отпътуване предизвикват отрицателни емоции в 41% от пътуващите по работа. Сред служителите на благотворителни и обществени организации този показател се увеличава до 53%.

На второ място има проблеми с интернет. Всеки трети бизнес пътник - 33% - е нервен, когато не може да се свърже с Wi-Fi. Сред търговските мениджъри и адвокати тази цифра достига съответно 43% и 41%.

Друг източник на тревожност е страхът от заболяване по време на пътуването. Той е обект на 30% от бизнес туристите. Най-страшни обаче са "да разбият" работниците в сферата на изкуството и културата - 39%.

В допълнение, бизнес пътниците често изпитват стрес, когато забравят нещо важно, не говорят добре чужд език. Интересно е, че дори изготвянето на план за бъдещо пътуване няма положително въздействие върху психичното здраве на професионалистите.

Но има ли начин да се избегнат силни негативни емоции? Специалистите на Booking'a предлагат своите решения. Първо, използвайте директни полети, ако е възможно, внимателно изучете мненията на гостите на хотела, вземете комплект за първа помощ с основни средства и витамини, намерете общ език с онлайн преводачите предварително, както и с приложения, които помагат при планирането на маршрутите.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: причини | стрес | Booking | бизнес пътувания

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини