Mall Varna с нова концепция

Планирано е и модернизиране на интериора и фасадата на търговския център, като по време на ремонта той ще продължи да работи

"Мол Варна" ЕАД започна репозициониране на търговския център Mall Varna. Процесът включва промяна на цялостната му концепция от гледна точка на търговски микс, ключови наематели, организация на търговските площи, целеви клиенти, събития и активности, възможности за пазаруване, забавление, допълнителни услуги. Планирано е и модернизиране на интериора и фасадата на търговския център.

По време на изпълнението на архитектурните подобрения молът ще продължи да обслужва своите клиенти, като ремонтните дейности ще се извършват поетапно, без да смущават нормалната дейност на обекта и комфорта на клиентите. Крайният резултат цели оптимизация на пространството, още по-голямо удобство при пазаруване и неповторима атмосфера за посетителите.

По търговския микс на мола ще работят консултантите от Colliers International. Техният ангажимент ще бъде да подпомогнат разработването на съвременна концепция, селекцията и преговорите с търговските марки, които да бъдат представени в мола.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: ремонт | концепция | Мол Варна | търговски микс

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини