Rompetrol ще увеличи пазарния си дял в България

До края на 2019 г. всички бензиностанции ще бъдат ребрандирани

Веригата бензиностанции „Ромпетрол България” се стреми към пазарен дял от 12% в България през следващите 5 години. Това каза Жанибек Нугертаев, генерален мениджър на компанията, при откриването на нов обект в София. Стратегията за развитие включва разширяване на мрежата от бензиностанции и преобразуване на съществуващите, съобщиха от дружеството.

„Ромпетрол България" изпълнява своя амбициозен план за развитие с пълна сила през 2017 г. Нашата програма включва екстензивно и интензивно развитие – увеличаване броя на нашите бензиностанции в страната, заедно с прогресивно ребрандиране на съществуващите обекти”, добави Н. П. г-н Темиртай Избастин, ръководител на дипломатическата мисия на Казахстан в България.

„Ромапетрол България” инвестира над 5.5 млн. лв. в проекти, свързани с развитието на бизнеса си през последните две години, според изявлението.

Компанията, част от KMG International Group, планира да ребрандира всички съществуващи бензиностанции в България до края на 2019 г. Досега са преобразени 50% от обектите в страната. През 2017 г. "Ромпетрол България" откри две нови бензиностанции - една в морския курорт Слънчев бряг и една в Асеновград.

„Ромпетрол България” има 54 бензиностанции в страната. KMG International Group е изцяло притежавано дъщерно дружество на KazMunayGas в Казахстан.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: пазарен дял | бензиностанции | ребрандиране | Romeptrol

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини