„Софийска вода“ откри първия си център от ново поколение

В новите обекти се осигурява по-функционално разделение на предлаганите услуги

Снимка: Софийска вода

„Софийска вода“ откри нов напълно реновиран Център за обслужване на клиенти на партерния етаж на Мега Мол, в жк. „Люлин“ на бул. „Царица Йоана“. Това е първият от трите центрове от ново поколение, които предстои да отворят този месец. Те ще предоставят обслужване на клиентите по изцяло нов модел и визия.

На 7 февруари 2018 г. предстои отварянето и на втория център в „Бизнес парк София“, жк. „Младост“, а до края на февруари и напълно нова локация в ЦУМ, съобщават от компанията. 

Локацията на центъра в квартал „Люлин“ е съобразена, за да може да обслужва няколко квартала, да е лесно достъпна чрез градски транспорт, лек автомобил или пеша. Обектът ще е и с удълженото си работно време от 09:00 ч. до 20:00 ч. всеки делничен ден и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота.

В новите центрове „Софийска вода“ осигурява по-функционално разделение на предлаганите услуги. Има обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги от клиентите, които изискат по-дълго време за работа с един клиент. Вградена е и електронна система за поредността на обслужване, която освен че предоставя билети с номер за клиентите, има и дигитално видео съдържание. В тях има и възможност за безплатно използване на wi-fi, както и удобни електрически контакти за зареждане на мобилни телефони.

Проектът за ребрандиране на новите помещения на дружеството е в партньорството между „Софийска вода“, Нов български университет и Националната художествена академия.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Софийска вода | Люлин | откриване | услуги | локации | ребрандиране | център за клиенти

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини