Зарина Генчева: Стремим се да достигнем до всеки потребител

През последните 15 години "Метрореклама" се доказа като надежден партньор за осъществяването на различни рекламни кампании

Г-жо Генчева, "Метрореклама" предлага реклама извън дома. Каква ниша намирате?

През последните 15 години компанията се доказа като надежден партньор за осъществяването на различни рекламни кампании, както във външната, така и в интериорната среда и на мястото на продажбата. За нас е важно да отговорим и да надхвърлим  очакванията на клиентите за ефективността и правилното позициониране на рекламните активности. Рекламата извън дома, или т. нар. “Out of home media”, се разви изключително динамично за последните години с разширението на столичното метро, развитието на търговските обекти, обновяването на транспорта и инфраструктурата, подобряването на урбанистичната среда. Нашата цел в „Метрореклама” е, използвайки визуалната комуникация в комбинирането на различни канали, да достигнем до всеки потребител, като рекламното послание и визия генерират максимален ефект.

Нагласите и очакванията на потребителите се менят. Как се отразява това на рекламния бизнес?

Всъщност динамиката в бизнеса е от изключително значение. Ето защо ние инвестираме в системи за подобряване на вътрешната организация и повишаване на ефективността. Горди сме с това, че „Метрореклама” се превърна в пример за точен, коректен и надежден партньор за всички клиенти и колеги  в сферата на рекламата. Продължаваме да развиваме бизнеса и подобряваме качеството на услугите със същия ентусиазъм, оптимизъм и постоянство. 

Какви иновации се появиха при вас в отговор на променящия се начин на комуникация?

„Метрореклама” залага на новите технологии и благодарение на внедрената ERP система вече 10 години можем да оперираме десетки хиляди съоръжения едновременно. Правим постоянни надграждания по нашия интегриран софтуер, така че да бъдем винаги в крак с новостите и промените, които пазарът налага. Принципно “Out of home media” е медия, която е по-традиционна, като акцентира на пасивната, а не агресивна визуална комуникация. В комбинация обаче с дигиталните медии се дава допълнителни възможности за реализирането на цялостни маркетингови решения, които са без аналог. 

Как постигате максимална ефективност на рекламата?

Успешната аутдоoр кампания се определя от адекватното комбиниране на разнообразни комуникационни канали спрямо поставените цели на клиента. Тя трябва да събуди любопитството и да развълнува клиента. Все повече компании осъзнават потребността от добре планирани маркетингови стратегии и ефективно разпределение на всеки елемент от медия микса. В екипа на „Метрореклама“ работят професионалисти, които изключително добре познават пазара и консултират клиента за най-правилния избор, след като се уточнят параметрите на конкретното запитване.

Кой в момента е "крайъгълният камък", от който зависи стабилността на всеки рекламен бизнес?

Стабилността на всеки бизнес, включително и рекламния, зависи от установяването на ясни, добре мотивирани и адекватни правила, които се прилагат последователно и се спазват. Ето защо в повечето големи градове в България се изготвят, а там където има се надграждат, наредби за рекламна дейност, с които се регламентират поставянето и начините за осъществяване на същата.

Как ще изглежда "метрорекламата" на утрешния ден?

„Метрореклама” не спира да се развива. Само за последните пет години ние успяхме да удвоим финансовите резултати и екипа на компанията, както и разширихме значително предлаганите рекламните канали, елементи и услуги. Ние вярваме, че големите успехи тепърва ни предстоят и продължаваме упорито и последователно да ги постигаме.  


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Повече четете в бр. 82 на сп. "Икономика"


Етикети: реклама | Метрореклама | Зарина Генчева | рекламен бизнес

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини