3,7 млн. евро за реклама на лютеница и сладко от рози
Средствата са за преработвателите от Фонд Земеделие
С 3 759 660 евро ще бъдат рекламирани родни продукти в Русия и Обединените арабски емирства. Средствата са по договор за реклама на български продукти по схемата „Промоционални програми”, който бе подписан днес между Държавен фонд „Земеделие” и Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци в България (СППЗБ).
Програмата е тригодишна и е под надслов „Освободете европейския вкус”. Тя цели да увеличи потреблението на лютеница, консервирани домати, печени зеленчуци, конфитюр от рози и шипков мармалад в Русия и ОАЕ, съобщиха от фонда.
Половината от средствата по проекта са осигурени от Европейския съюз, 30% са национално съфинансиране, а 20% идват от СППЗБ.