ЧЕЗ поставя мобилни приемни в София
Целта е клиентите да могат да актуализират данните си, да заявят електронна фактура и дистанционно обслужване
Чешкото електроразпределително дружество - ЧЕЗ България ще разположи две мобилни приемни в София. Целта е клиентите да могат да актуализират данните си, да заявят електронна фактура и дистанционно обслужване, съобщиха от пресцентъра на дружеството. Временните офиси ще работят в парк „Заимов" и в Южния парк между 09.00 до 14.00 часа.
"Участието на ЧЕЗ в двете събития е част от социално отговорната политика на дружеството и постигането на нашата стратегическа цел - подобряване на обслужването на клиентите, но с грижа за природата и хората. По време на събитията ние ще представим част от другите елементи на нашата „зелена" политика, като електронната фактура. Изборът й е един от начините всеки да ограничи разхода на хартия и да даде своя принос за намаляване на вредните емисии и за изграждане на по-зелено бъдеще за нашите деца", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Според компанията освен екологичните предимства, електронната фактура предлага безспорни ползи за клиентите. Тя е по-удобна и по-сигурна алтернатива на хартиената сметка за електричество. Изборът й дава достъп на клиентите до сметката им по всяко време, без значение къде се намират. Изпраща се на лично предоставен от потребителя имейл адрес до 24 часа след издаването й.