Coca-Cola предлага 70 млн. паунда за името на "Сантяго Бернабеу"
Компанията се опитва да засили позициите си във футбола срещу основния си конкурент - Pepsi
Водещият производител на безлкохолни напитки Coca-Cola е готова да плати на Реал Мадрид около 70 млн. паунда годишно, за да спонсорира техния стадион "Сантяго Бернабеу", съобщава британското издание Daily Mail. В случай че това се случи, стадионът ще се сдобие с допъление към сегашното си име и това ще бъде именно "Coca-Cola". Подобен ход не е новост във футболния свят. Стадионите на Арсенал и Байерн Мюнхен носят имената на своите спонсори.
Президентът на „кралския клуб" Флорентино Перес отдавна търси спонсор, който може да инвестира в ремонта и реконструкцията на съоръжението. Разходите се изчисляват между 350 до 550 млн. евро. Преди известно време испанската преса съобщи, че интерес към проекта е изявил Бил Гейтс, но по-късно информацията бе опровергана.
От своя страна Coca-Cola се опитва да засили позициите си във футбола срещу основния си конкурент - Pepsi, който работи с част от големите звезди в спорта, включително Лионел Меси от "Барселона".