Филиал на Булбанк е сред най-иновативните решения в света
Проектът "Банков филиал на бъдещето" е сред най-приоритетните проекти за региона на Централна и Източна Европа за УниКредит, а България беше избрана за пилотна страна за първия филиал
Банковият филиал на УниКредит Булбанк в Бизнес парк София, по-известен като първият Банков филиал на бъдещето, представя страната ни в международен обзор на най-иновативните банкови решения по света на агенция Reuters.
Филиалът отвари врати в София през март тази година. Той съчетава голям брой иновативни решения, които имат за цел да направят посещението в банковия филиал на УниКредит Булбанк не само полезно, но и много приятно преживяване за клиентите на най-голямата българска банка. Проектът "Банков филиал на бъдещето" е сред най-приоритетните проекти за региона на Централна и Източна Европа за УниКредит, а България беше избрана за пилотна страна за първия филиал.
УниКредит даде начало на проекта "Банков филиал на бъдещето", за да отговори на потребностите на своите клиенти, които търсят нови технологични решения и удобство, но едновременно с това определят като незаменим контакта с банковите консултанти в клона.
"Арт инсталации, интерактивни стени и посрещане от робот: представителните клонове на топ банките в света са извървели дълъг път от железните решетки и саксийните растения", коментира журналистът Лионел Лоран от Reuters по повод банковите офиси на бъдещето по света. Според него филиалите все още са първата точка на контакт с клиентите и са основното място за продажба на ипотечни заеми, сметки, застраховки, което подчертава значението да бъдат модернизирани за работа с новото поколение клиенти.
Сред иновативните решения, които могат да бъдат видени във филиала на УниКредит в Бизнес парк София са интерактивна стена, модерна система за управление на опашките, специален аромат на филиала и др. Ако се наложи да изчакат, клиентите във филиала четат на екрани най-актуалните новини. В допълнение имат достъп до зона за самостоятелно банкиране 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата, оборудвана с места за онлайн банкиране, телефонно банкиране, самостоятелно внасяне, теглене на пари, плащане на сметки и т.н. "След обновяването на клона, посещенията от клиенти са се увеличили с 60% спрямо средномесечните показатели, а депозитите и заемите, отпускани в клона, са се удвоили", сочи статистиката на УниКредит Булбанк.