H&M отчете над 9 млн. евро от продажби в България
Веригата иска да отвори повече магазини от планираните до края на годината
За половин година на българския пазар веригата за облекло Hennes & Mauritz AB (H&M) отчете 9.3 млн. евро приходи.
Марката отвори първия си магазин в България на 8 март тази година в София. Още три обекта от веригата отвориха врати до края на август.
За първите три месеца от дейността си у нас фирмата отчете близо 4 млн. евро продажби. Общият им обем за първите девет месеца на финансовата година нараства с 11% на годишна база до над 12,14 млрд. евро. Печалбата след данъци на групата е 1,364 млрд. евро.
Продажбите на компанията за първите девет месеца на финансовата година нараства с 11% на годишна база до над 12,14 млрд. евро.
Добрите резултати стимулираха H&M да увеличат броя на магазините, които планират да открият през тази година- от 275 на 300. Веригата, които имат повече от 2600 магазина в 44 държави, разширяват бързо мрежата си в Китай, САЩ и Великобритания.
Освен добрите продажби в магазинната мрежа, от компанията отчитат ръст и на онлайн пазара. Повишено търсене е отчетено и при мобилните покупки чрез смартфони и таблети. За да отговорят на него, фирмата разработва и онлайн магазин, специално насочен към мобилно пазаруване, който ще стартира догодина.