MANGO се завръща в България
Компанията ще отвори магазин още тази есен в рамките на София Ринг Мол
Испанската модна верига MANGO се завръща на българския пазар с нов магазин, който ще отвори тази есен в рамките на София Ринг Мол.
Компанията напусна страната през септември 2013 година, след като търговските помещения останаха празни. Причината беше, че представителят на производителя у нас „Атриум България" ЕООД бе обявен в несъстоятелност.
От септември посетителите на най-новия търговски център в София, който се намира на околовръстното шосе до магазина на ИКЕА, ще могат да намерят не само дамската модна линия на дрехи и аксесоари MANGO, но и мъжката колекция H.E. by MANGO, както и новата линия на марката – VIOLETA by MANGO, предлагаща дамски облекла в по-големи размери.
Освен със завръщането на MANGO, София Ринг Мол ще изненада своите бъдещи клиенти с повече от 70 нови за България марки, които стъпват за първи път на местния пазар. Сред тях са най-голямата верига универсални магазини в Гърция - NOTOS Galleries, както и модните марки Julia Bergovich, Coccinelle, Barbour и Tous.
Общата инвестиция в София Ринг Мол възлиза на стойност от над 120 млн. евро. Инвеститорите в проекта са Fourlis Group - една от водещите компании на Балканите, която търгува с дълготрайни продукти, и Danaos Group, която се занимава с корабни превози, информационни технологии, строителство, банки и финансови услуги.