Пощите се популяризират на панаира в Пловдив
Компанията ще разкрие "Временна пощенска станция"
Държавното дружество "Български пощи" ЕАД ще участва в Международния Пловдивски панаир, който се провежда от 24 до 29 септември 2012 г.. Целта на компанията е да популяризира своите традиционни продукти и нови услуги, съобщиха от "Български пощи".
Щандът на дружеството ще функционира и като "Временна пощенска станция". Сред услугите, която тя ще предлага са приемане на кореспондентски пратки; приемане на куриерски пратки - Булпост и EMS; копирни услуги; търговска дейност - продажба на пликове, пощенски марки, картички, сувенири, вестници и списания. Ще се приемат и заявки за отпечатване на "Персонални марки". По време на изложението ще бъде представена BGPostCard - най-новата услуга на компанията.
Служители на "Български пощи" ще предлагат оферти за куриерски услуги, обществен превоз на товари, безадресна доставка, пряка пощенска реклама, рекламни услуги, персонална марка с винетка и хибридна поща.