Спонтанното селфи от Оскарите - рекламна стратегия на Samsung
Компанията предложила на водещата Елън ДеДженерис да ползва тяхно устройство за снимката
Спонтанното селфи от церемонията по връчване на Оскарите се оказа не толкова спонтанно, съобщава Wall Street Journal. Оказва се, че водещата Елън ДеДженерис е станала част от рекламната кампания на Samsung, разкрива изданието. Технологичната компания беше един от най-големите спонсори на церемонията по връчването на престижните филмови награди с бюджет 20 млн. долара за рекламни спотове.
Когато организаторите разбрали, че ДеДженерис планира да си прави снимки с гостите, те й предложили да ползва устройство на Samsung, разказват източници на изданието. Действително, селфито, което мина по популярност в Twitter рекордно споделяната снимка на Барак Обама, е снимано с Galaxy Note 3.
Представители на компанията дори обяснявали на Елън ДеДженерис точно как да използва телефона. Вероятно защото тя по принцип ползва iPhone на конкурентната Apple, както показват кадри с нея зад сцената и постовете й в Twitter, на които се изписва от какво устройство публикува.
Това не е единствената „безплатна" реклама, която Елън ДеДженерис направи по време на Оскарите, коментира още Wall Street Journal.
Друг неин хит беше решението да поръча пица за част от звездите в публиката. Множеството снимки и кадри от любопитната ситуация на практика бяха реклама за пицарията Big Mama's and Papa's. На всичкото отгоре на кутиите с храната беше изобразено логото на Coca – Cola, която дори не е плащала за реклама на Оскарите. За разлика от конкурентната Pepsi, допълва изданието.
Като събра звезди като Брад Пит, Анджелина Джоли, Джулия Робъртс, Дженифър Лорънс, Мерил Стрийп, Кевин Спейси, Брадли Купър, Елън ДеДженерис успя да заснеме общо селфи и още по време на шоуто обяви намерението си да го превърне в най-популярното в Туитър.
И така и стана. За близо 35 минути селфито на звездите достигна предишния рекорд на Барак Обама от 780 000 ре-туитвания. Час след заснемането на селфито то вече имаше над 1,3 милиона ре-туитвания.