Amazon регистрира исторически пазарен ден със 100 млн. продажби
Регистрациите на сайта също са били много повече от предишните на Prime Day
~ 1 мин.
Тазгодишният Prime Day на онлайн търговеца Amazon регистрира рекорден успех в историята на компанията. Премиум членовете на е-магазина са купили общо 100 млн. продукта в понеделник, предава CNBC.
Гигантът не споделя конкретни данни, но твърди, че на 16 юли тази година има направени повече регистрации на сайта, отколкото на предишните си такива събития. Тъй наречените Prime Day – или дни на разпродажба, помагат на Amazon да набира нови потребители и да стимулира продажбите на своите продукти и услуги. На интерес този път са се радвали Echo Show и Echo Spot например.
Миналата година Amazon обяви 60% ръст на продажбите по време на Prime Day, счупвайки рекордите към онзи момент и добавяйки десетки милиони Prime членове. Така компанията за първи път надмина потребителска маса от 100 млн. души по-рано през 2018 г.
За сегашния Prime Day анализаторите предричаха продажби в размер на поне 3.6 млрд. долара в световен мащаб. Технически проблеми в малките часове на понеделник обаче възпрепятстваха мнозина клиенти да направят своите покупки. Ранен доклад обаче подсказва, че продажбите на Amazon само през първите 12 часа от събитието са скочили с 90% спрямо миналогодишния.
По данни на самата компания от вторник сделките на малки и средни фирми в световен мащаб са надхвърлили 1 млрд. долара.
Акциите на Amazon достигнаха рекордно високи нива в сряда сутрин, а пазарната капитализацията на компанията удари 900 млрд. долара.