„Дженерали“ улеснява клиентите си с ново мобилно приложение
През My Generali могат да се подновяват полици, както и да се сключват нови
Застрахователната компания "Дженерали" пусна новото си мобилно приложение My Generali, чрез което клиентите могат да управляват своите застрахователни полици навсякъде и по всяко време.
Апликацията позволява подновяване на полици и плащане на предстоящи вноски по застраховки "Гражданска отговорност", "Каско" на МПС, "Автогрижа", "Домашно имущество" и "Помощ при пътуване в чужбина". Също така само с няколко клика могат да се сключват нови полици по застраховки "Гражданска отговорност" и "Помощ при пътуване в чужбина".
От компанията изтъкват, че мобилното приложение предлага удобство и спестява време, а също така предлага защита и сигурност във всеки един момент.
Чрез функцията „Моят офис“ настоящите клиенти бързо и лесно могат да се свържат с обслужващия си офис за съдействие.
Приложението е налично за мобилните операционни системи Android или iOS.