Две водещи дигитални агенции в Пловдив се обединиха
В България двете фирми ще работят под името Seomax
Пловдивските дигитални агенции Tendrik и Seomax се обединяват, създавайки една от най-големите компании в този сектор у нас. В България двете фирми ще работят под името Seomax, а Tendrik ще се запази като бранд за международни клиенти. И двете фирми откриват дейност през 2015 г. като предлагат различни дигитални услуги - уеб сайтове, редизайн на сайтове и онлайн магазини, дизайн, брандинг, дигитален маркетинг и онлайн реклама.
„През последните години, добрите примери за успешен бизнес в Пловдив се увеличиха, а градът под тепетата стана привлекателно място за инвеститори от близо и далече, които решиха да реализират идеите си именно в стария Филипополис или да разширят дейността си, избирайки античния град. В частност дигиталният маркетинг, онлайн рекламата и оптимизацията за търсачки доста се развиха като услуги в града. Редица пловдивски фирми и специалисти са сред ключовите играчи в този пазар на национално ниво. Сливайки нашите две компании, ние имаме за цел да създадем една от най-силните български дигитални агенции, разпознаваема и на международно ниво“, заяви Петър Дяксов, основател на Tendrik.
"За мен лично тази стъпка е спестяване на 5 години развитие. Но това ни помага да бъдем по-добри за нашите клиенти, да работим с още по-големи проекти и да допринасяме за нашия бизнес. Обединявайки двата екипа, ние наистина ставаме доста голяма компания, конкурентна на най-добрите в България", коментира Любомир Атанасов, основател на Seomax.
Екипът на новата агенция ще бъде около 20 човека, обособени на отделни екипи и отдели. "Вече сме в нов офис с няколко зали за различните екипи, с обучителни зали, пространство тип “open space” и отделна конферентна зала", коментира Атанасов.
Двамата обясняват, че целта на сливането е да се оптимизират процесите на работа и да се обменят знания и опит. "Амбицията ни е да станем не само една от най-добрите дигитални агенции, но и да удовлетворяваме в максимална степен нуждите на всеки бизнес, който се развива или планира да се развива онлайн", каза Дяксов.
Компанията очаква да започне по-активно да навлиза на международния пазар. В момента тя има няколко клиента, базирани извън страната, но ще работи в посока през следващите 2 години чуждестранните ѝ клиенти да бъдат около 50% от общия обем клиенти на агенцията. "Стремим се не само да сме познати и конкурентно способни на българския пазар, но също и на международния", добави Дяксов.