Generali представи в София 3-годишната си стратегия за развитие
Със стратегията Generali 2021 групата си е поставила за цел да ускори растежа и да постигне още по-добри резултати
~ 1 мин.
Фокусът на застрахователната група Generali ще е върху клиентите на дребно, малките и средни предприятия, както и дигиталната трансформация и устойчивото развитие. Това е част от новата стратегия на компанията за региона на Централна и Източна Европа, представена в София от регионалния изпълнителен директор на Generali CEE Holding Лучано Чирина. Заедно с главния изпълнителен директор и председател на УС на „Дженерали Застраховане“ АД Данчо Данчев, те начертаха ключовите цели на компанията и групата за следващите три години.
Със стратегията Generali 2021 групата си е поставила за цел да ускори растежа и да постигне още по-добри резултати. „Основната ни амбиция е да станем партньор за цял живот на нашите клиенти, предлагайки иновативни и персонализирани решения, благодарение на отлично развитата ни мрежа“, коментира Лучано Чирина. Той изтъкна, че Generali е компания с дълга история и значителен опит в застрахователния бизнес, който е основата, върху която се градят отношенията с клиентите и визията за бъдещото на компанията.
„Изпълнени сме с надежда за следващите три години, защото знаем, че освен дългосрочната културна устойчивост и силната ни марка, ние разчитаме най-вече на изключителните професионалисти, с които работим“, добавя Данчо Данчев.