Instagram вече изисква дата на раждане от новите потребители
Мрежата за споделяне на снимки вече изисква хората да са на поне 13 години, за да си създадат акаунт
~ 1 мин.
Instagram вече ще изисква от новите потребители да посочват датата си на раждане при създаване на акаунт, тъй като планира повече „подходящи за възрастта преживявания“.
Мрежата за споделяне на снимки вече изисква хората да са на поне 13 години, за да си създадат акаунт.
Искането на дата за раждане би помогнало на компанията да избегне насочването на реклами на продукти с ограничения на възрастта към деца, предаде агенция Ройтерс.
Но от Instagram заявиха, че рекламата не е причината за промяната.
„Искането на тази информация ще помогне да се предотврати присъединяването на непълнолетни хора към Instagram, ще ни помогне да опазим младите хора по-сигурни и ще даде възможност за повече преживявания, подходящи за възрастта като цяло“, се казва в съобщението в блога на компанията.
„Ще използваме информацията за рождения ден, която споделяте с нас, за да създадем по-съобразени изживявания, като образование около контрола на акаунта и препоръчителни настройки за поверителност за младите хора.“
Информацията ще помогне на Instagram да спре рекламите за възрастни за хазарт, алкохол и контрол на раждаемостта, да се показват на децата.
Компанията обаче заяви, че през следващите седмици ще насърчи младите членове да включат повече настройки за поверителност.
Мрежата за споделяне на снимки вече изисква хората да са на поне 13 години, за да си създадат акаунт.
Искането на дата за раждане би помогнало на компанията да избегне насочването на реклами на продукти с ограничения на възрастта към деца, предаде агенция Ройтерс.
Но от Instagram заявиха, че рекламата не е причината за промяната.
„Искането на тази информация ще помогне да се предотврати присъединяването на непълнолетни хора към Instagram, ще ни помогне да опазим младите хора по-сигурни и ще даде възможност за повече преживявания, подходящи за възрастта като цяло“, се казва в съобщението в блога на компанията.
„Ще използваме информацията за рождения ден, която споделяте с нас, за да създадем по-съобразени изживявания, като образование около контрола на акаунта и препоръчителни настройки за поверителност за младите хора.“
Информацията ще помогне на Instagram да спре рекламите за възрастни за хазарт, алкохол и контрол на раждаемостта, да се показват на децата.
Компанията обаче заяви, че през следващите седмици ще насърчи младите членове да включат повече настройки за поверителност.
Понастоящем от съществуващите членове няма да се иска да посочат възрастта си, защото Instagram не е сигурна дали не би било твърде натрапчиво да пита, съобщава Reuters.
Освен това социалната мрежа, собственост на Facebook, няма да проверява датата на раждане, която потребителите подават.
Тя няма да се вижда и в профила на потребителя, т.е. датата на раждане няма да е достъпна за последователите му в мрежата.