Lidl обяви победителите в кампанията „Съхрани родния вкус“
Те ще станат част от продуктовата линия „Родна стряха“ през пролетта на 2018 г.
~ 2 мин.
Веригата за търговия на дребно Lidl обяви победителите си в кампанията „Съхрани родния вкус“, която стартира през септември тази година. След изключително оспорвана надпревара между близо 1500 предложения от цялата страна, Лидл България, заедно с шеф Манчев и шеф Шишков, избраха не един, а два продукта, открояващи се най-силно със своя уникален вкус.
Това са сладко от люти чушки от Бургас и 300-годишна пушена кълбъсъ от с. Асеново. Продуктите ще станат част от линията на веригата с висококачествени продукт от български производители „Родна стряха“ през пролетта на следващата година. Освен това те ще донесат на своите автори и парична награда от 10 000 лв.
Това са сладко от люти чушки от Бургас и 300-годишна пушена кълбъсъ от с. Асеново. Продуктите ще станат част от линията на веригата с висококачествени продукт от български производители „Родна стряха“ през пролетта на следващата година. Освен това те ще донесат на своите автори и парична награда от 10 000 лв.
Зад нестандартните вкусове на двете рецепти стоят две дами, всяка от които с различна история. Мария Иванова от с. Асеново, област Плевен, е пазителят на 3-вековна рецепта, по която се прави небезизвестната асеновска пушена кълбъсъ. Тя идва от кухнята на банатските българи и е пренесена в България преди близо 300 години от Австроунгарската империя. Другата победителка – Диляна Георгиева от Бургас е автор на сладкото от люти чушки. Тя споделя, че има рецептата от своята баба и смята, че повече хора трябва да разберат за нея.
„Кампанията „Съхрани родния вкус“ е естествено продължение на всичко, което Лидл България е правил и продължава да прави в подкрепа на българските производители, българските продукти и българския вкус. За нас ще бъде изключителна чест и отговорност да приемем тези два продукта в семейството на „Родна стряха“ и да ги направим достъпни за всички наши клиенти“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Главни действащи лица в кампанията „Съхрани родния вкус“ бяха шеф Манчев и шеф Шишков, които обиколиха цяла България, за да открият най-впечатляващите родни вкусове.