Мъск: Tesla излезе от производствения ад и влезе в логистичния
Според предприемача този проблем обаче ще е по-лесен за решаване
~ 1 мин.
Проблемите за Tesla далеч не са приключили. Това стана ясно от изказване на главния изпълнителен директор Илон Мъск, който призна, че за компанията тепърва започват нови трудности.
„Съжалявам, преминахме от производствен в логистичен ад, но този проблем е много по-проследим. Постигаме бърз напредък. Трябва да бъде решен скоро“, написа Мъск в Twitter в отговор на клиент, оплакал се от закъсняване на доставката на новия му електромобил Tesla.
Предприемачът и в миналото е предупреждавал, че клиентите на компанията му може да се сблъскат със забавяния заради значителен ръст на доставките на превозни средства в Северна Америка.
Затрудненията на Tesla в миналото да спазва производствени си цели оказваха негативно влияние върху акциите ѝ и компанията направи всичко възможно да изглади трудностите. През август фирмата обяви, че очаква да произведе до 55 хил. бройки от новата Tesla Model 3 през третото тримесечие на годината. Миналата седмица Мъск обяви, че компанията ще се откаже от някои цветове на автомобилите си, за да ускори производството.
Tesla се сблъсква с проблеми при доставките не само на своите електромобили, но и на соларните си покриви. През юни в Business Insider беше публикувана информация от бивши и настоящи служители във фирмата, които разказаха, че компанията няма налични соларни покриви и домашни батерии Powerwall, които да продава на заинтересованите купувачи. Като най-голям недостатък на Tesla обаче беше изтъкнат фактът, че компанията избягва да е прозрачна и да обясни на клиентите си какво се случва с вече поръчаните от тях покриви и батерии.
„Съжалявам, преминахме от производствен в логистичен ад, но този проблем е много по-проследим. Постигаме бърз напредък. Трябва да бъде решен скоро“, написа Мъск в Twitter в отговор на клиент, оплакал се от закъсняване на доставката на новия му електромобил Tesla.
Предприемачът и в миналото е предупреждавал, че клиентите на компанията му може да се сблъскат със забавяния заради значителен ръст на доставките на превозни средства в Северна Америка.
Затрудненията на Tesla в миналото да спазва производствени си цели оказваха негативно влияние върху акциите ѝ и компанията направи всичко възможно да изглади трудностите. През август фирмата обяви, че очаква да произведе до 55 хил. бройки от новата Tesla Model 3 през третото тримесечие на годината. Миналата седмица Мъск обяви, че компанията ще се откаже от някои цветове на автомобилите си, за да ускори производството.
Tesla се сблъсква с проблеми при доставките не само на своите електромобили, но и на соларните си покриви. През юни в Business Insider беше публикувана информация от бивши и настоящи служители във фирмата, които разказаха, че компанията няма налични соларни покриви и домашни батерии Powerwall, които да продава на заинтересованите купувачи. Като най-голям недостатък на Tesla обаче беше изтъкнат фактът, че компанията избягва да е прозрачна и да обясни на клиентите си какво се случва с вече поръчаните от тях покриви и батерии.