Samsung остава лидер на пазара на дисплеи, но със свит дял
Компанията е доставила дисплеи на стойност 3.4 млрд. долара през първото тримесечие на 2019 г.
~ 1 мин.
Samsung запазва лидерството на пазара на диспплеи през първото тримесечие на 2019 г., сочи доклад на IHS Markit. Южнокорейската компания е доставила дисплеи на стойност 3.4 млрд. долара, което ѝ отрежда 40.2 % от глобалния пазар. На годишна база обаче се наблюдава спад от 6.6 процентни пункта на дела на гиганта.
На второ място остава JDI с пазарен дял от 12.3%. Най-голям ръст бележи BOE, която почти е удвоила дела и вече има 11.9%. Прогнозата на IHS е, че през второто тримесечие на годината е много вероятно да се наблюдава рокада между втория и третия в подреждането.
Основната причина, поради която Samsung запазват водещата си позиция на пазара на дисплеи, се крие в OLED панелите за смартфони. Все повече производители опитват да внедрят този тип екрани, които освен по-добрите си параметри откъм картина, предлагат опция за използване на UD скенер за пръстови отпечатъци.
Ако премахнем LCD от уравнението и вземем предвид само OLED панелите, то тогава Samsung е практически непоклатим на върха. Компанията продава над 80% от всички OLED екрани. Основният конкурент на корейския играч в тази ниша е китайската BOE и сънародникът му LG.
На второ място остава JDI с пазарен дял от 12.3%. Най-голям ръст бележи BOE, която почти е удвоила дела и вече има 11.9%. Прогнозата на IHS е, че през второто тримесечие на годината е много вероятно да се наблюдава рокада между втория и третия в подреждането.
Основната причина, поради която Samsung запазват водещата си позиция на пазара на дисплеи, се крие в OLED панелите за смартфони. Все повече производители опитват да внедрят този тип екрани, които освен по-добрите си параметри откъм картина, предлагат опция за използване на UD скенер за пръстови отпечатъци.
Ако премахнем LCD от уравнението и вземем предвид само OLED панелите, то тогава Samsung е практически непоклатим на върха. Компанията продава над 80% от всички OLED екрани. Основният конкурент на корейския играч в тази ниша е китайската BOE и сънародникът му LG.