Toyota се отказва да бъде спонсор на Олимпиадата
Автомобилната компания се притеснява от негативните обществени реакции срещу игрите, които ще се провеждат при надигаща се COVID вълна
Японският автомобилен гигант Toyota няма да излъчва телевизионни реклами, свързани с Олимпийските игри. Това съобщи в понеделник ежедневникът Yomiuri, който цитира старши изпълнителен директор на компанията.
Олимпиадата се превръща в събитие, което не получава общественото разбиране“, се казва в доклад, в който се цитира ръководството на Toyota.
Очаква се изпълнителният директор на компанията Акио Тойода да не присъства на церемонията по откриването, се казва още в доклада.
Игрите ще бъдат открити в петък на фона на нарастването на коронавирусните инфекции в Токио, където се провеждат игрите.
Междувременно броят на заразените с COVID-19 в Олимпийското село се увеличава с всеки изминал ден въпреки строгите правила, наложени от организаторите. Сред далите положителна проба са журналисти, състезатели и друг персонал.