Пловдив - шестият град в света, който трябва да се види
Областта блесна като топдестинация в престижни световни класации
~ 2 мин.
Ориенталската картина - димящи скари, продължително пиене на сутрешни кафета и следобедни бири, аромат на печени чушки и сладко от смокини, вече не е визитна картичка на Пловдив. Той блесна като топдестинация в престижни световни класации, пише в днешния си брой в. "24 часа".
Реновираните в последните 3-4 г. древни паметници като Античния театър, Римския стадион и Малката базилика се превърнаха в магнит за посетителите. По калдъръма в Стария град всекидневно се разхождат чужденци и се дивят на възрожденската архитектура. Те са туристи от друга класа, оценяващи не мириса на кебапчета и вкуса на бозата, а полъха на историята и артистичната атмосфера.
“Има много причини да опознаете този град, който последните десетилетия шлифоваха. Древните паметници, които са били оставени да събират прах, са превърнати в очарователни музеи, ресторанти и хотели”, пише Lonely Planet, един от най-влиятелните портали за пътувания. Той класира Пловдив като шестия най-добър град в света, който трябва да бъде посетен през 2015 г.
Преди него са Вашингтон, аржентинският Ел Шалтен, италианският Милано, швейцарският Цермат и столицата на Малта - Валета. Няма съмнение, че туристическото издание гледа да освежи дестинациите си, включвайки нови като Пловдив.
Отдалеч блести красотата му”, световни медии като “Ню Йорк таймс”, “Форбс” и немския “Хамбургер Абендблат” пишат възторжени репортажи за Пловдив. “Градът ни винаги е привличал чужденците с голямото си културно-историческо наследство, с неповторимата си атмосфера и магнетизъм, пише още в. „24 часа”.
От няколко години той започна да се появява във фокуса на световните медии. “Дейли телеграф” го определи като най-стария жив град в Европа. През 2012 г. “Ню Йорк таймс” излезе с обширен репортаж, озаглавен “Пловдив - римско величие на изток от Италия”.
Преди няколко месеца пък “BBC Травъл” с аудитория от 80 милиона излъчи специален филм за нашия град”, изброява кметът Иван Тотев. Според него тези натрупвания, съчетани с избирането на Пловдив за Европейска столица на културата през 2019 г., все повече ще го изстрелват нагоре в престижни класации. Тотев отрича общината да хвърля пари в реклама, за да “зарибява” чужди медии.
Изберете компанията, осигуряваща най-добър "Старт в кариерата"
Реновираните в последните 3-4 г. древни паметници като Античния театър, Римския стадион и Малката базилика се превърнаха в магнит за посетителите. По калдъръма в Стария град всекидневно се разхождат чужденци и се дивят на възрожденската архитектура. Те са туристи от друга класа, оценяващи не мириса на кебапчета и вкуса на бозата, а полъха на историята и артистичната атмосфера.
“Има много причини да опознаете този град, който последните десетилетия шлифоваха. Древните паметници, които са били оставени да събират прах, са превърнати в очарователни музеи, ресторанти и хотели”, пише Lonely Planet, един от най-влиятелните портали за пътувания. Той класира Пловдив като шестия най-добър град в света, който трябва да бъде посетен през 2015 г.
Преди него са Вашингтон, аржентинският Ел Шалтен, италианският Милано, швейцарският Цермат и столицата на Малта - Валета. Няма съмнение, че туристическото издание гледа да освежи дестинациите си, включвайки нови като Пловдив.
Отдалеч блести красотата му”, световни медии като “Ню Йорк таймс”, “Форбс” и немския “Хамбургер Абендблат” пишат възторжени репортажи за Пловдив. “Градът ни винаги е привличал чужденците с голямото си културно-историческо наследство, с неповторимата си атмосфера и магнетизъм, пише още в. „24 часа”.
От няколко години той започна да се появява във фокуса на световните медии. “Дейли телеграф” го определи като най-стария жив град в Европа. През 2012 г. “Ню Йорк таймс” излезе с обширен репортаж, озаглавен “Пловдив - римско величие на изток от Италия”.
Преди няколко месеца пък “BBC Травъл” с аудитория от 80 милиона излъчи специален филм за нашия град”, изброява кметът Иван Тотев. Според него тези натрупвания, съчетани с избирането на Пловдив за Европейска столица на културата през 2019 г., все повече ще го изстрелват нагоре в престижни класации. Тотев отрича общината да хвърля пари в реклама, за да “зарибява” чужди медии.
Изберете компанията, осигуряваща най-добър "Старт в кариерата"