Wizz Air ще лети до 44 дестинации от България през 2018 г.
Авиокомпанията е инвестирала близо 700 млн. лв. на българския пазар
~ 2 мин.
Нискотарифната авиокомпания Wizz Air обяви днес, че през 2018 г. общият брой на маршрутите от страната ще станат 44, с добавянето на 5-те нови дестинации, които обявиха по-рано от компанията. Новите маршрути са до гръцката столица Атина, Ница, Лисабон, Малага и Виена.
През 2017 г. компанията отчита ръст от 24%, което я прави най-бързоразвиващата се авиокомпания в Европа. Това заяви на пресконференция в четвъртък Йозеф Варади, главният изпълнителен директор на Wizz Air. Той обобщи постигнатото от авиокомпанията през изминалата година и отбеляза предстоящите действия за 2018 г. В България Wizz Air е превозила над 2.5 млн. пътници за 2017 г., което е увеличение от 47%. Капацитетът на местата на българския пазар е с 27% повече през последната година.
Снимка: Economic.bg
Българите ще могат да се насладят на пътувания до 20 различни страни с авиокомпанията. От Wizz се похвалиха с инвестиции от близо 700 млн. лв. на българския пазар. За 2017 година се отчита ръст от 40% при пътуващите с нискотарифната авиокомпания у нас.
През 2017 г. компанията отчита ръст от 24%, което я прави най-бързоразвиващата се авиокомпания в Европа. Това заяви на пресконференция в четвъртък Йозеф Варади, главният изпълнителен директор на Wizz Air. Той обобщи постигнатото от авиокомпанията през изминалата година и отбеляза предстоящите действия за 2018 г. В България Wizz Air е превозила над 2.5 млн. пътници за 2017 г., което е увеличение от 47%. Капацитетът на местата на българския пазар е с 27% повече през последната година.
Снимка: Economic.bg
Българите ще могат да се насладят на пътувания до 20 различни страни с авиокомпанията. От Wizz се похвалиха с инвестиции от близо 700 млн. лв. на българския пазар. За 2017 година се отчита ръст от 40% при пътуващите с нискотарифната авиокомпания у нас.
„Нашата основна цел е да осигуряваме билети с ниски цени за пътниците“, коментира главният изпълнителен директор на Wizz Air. Той увери, че от известно време се обсъжда включване на Пловдив в мрежата на авиокомпанията, но за момента няма категорично решение кога ще се случи това.
Варади коментира и ситуацията с Терминал 1 и жалбата на компанията към Летище София. Основният дебат е относно еднаквите тарифи на Терминал 1 и Терминал 2, което според Wizz Air не е справедливо, заради различното ниво на обслужване и качество на инфраструктура.
„Факт е, че на нас ни е отказан достъп до Терминал 2, като аргументът на Летище София е, че там няма капацитет. Според нас компаниите, които работят на Терминал 2, имат достъп до по-добри продукти, по-добра инфраструктура и обслужване, което им дава несправедливо предимство пред конкурентите“, обясни Йозеф Варади. Той добави, че в момента текат правни процедури между авиокомпанията и Летище София и, че е провел среща с ръководството за възстановяване на диалога между двете страни.
Снимка: Economic.bg
Снимка: Economic.bg