Amazon откри най-големия си кампус
Той може да побере до 15 000 служители
~ 2 мин.
Amazon.com Inc. днес откри най-големия си кампус в Хайдерабад, подготвяйки се за яростна експанзия и битка с конкурента Walmart Inc. на един от най-бързо развиващите се пазари на дребно в света. Компанията със седалище в Сиатъл навлиза амбициозно в Индия - един от последните пазари, където търговията на дребно все още основно разчита на дребномащабни и квартални магазини.
"Електронната търговия е толкова малка в Индия спрямо общото потребление, по-малко от 3%", казва Амит Агарвал, мениджър на Amazon за Индия.
До голяма степен неразвитият потенциал на страната е от решаващо значение за глобалните планове за доминация както на Amazon, така и на Walmart, като последната похарчи 16 милиарда долара миналата година, за да купи най-големия в Индия търговец на дребно Flipkart Online Services Pvt. Основателят на Amazon Джеф Безос е заложил 5,5 милиарда долара за своите операции в Индия.
Построен в Хайдерабад за три години, новият кампус е първата сграда на Amazon извън САЩ, обхваща 1,8 милиона кв. фута офис пространство и ще приюти 15 000 работници.
„Най-големите сгради в Сиатъл приютяват около 5000 служители“, отбеляза Джон Шьотлер, вицепрезидент „Глобални недвижими имоти и съоръжения" на Amazon. Той каза, че кампусът е най-големият в света на Amazon, но има още много възможности за растеж.
И докато открива новия си индийски хъб, Amazon инвестира на други фронтове в страната. Предстоят преговори за закупуване на 10% дял в един от най-големите търговци на дребно с физически магазини Future Retail, казват запознати източници. Местните медии също съобщават, че Amazon бърза да добави доставките на храна към своя индийски бизнес и води преговори с множество компании за производство на храни, за да стартира тази услуга.
Amazon започна своите операции на дребно в Индия през 2013 г. и оттогава е започнала няколко услуги за увеличаване на продажбите, включително разширяване на производството на оригинално съдържание в Боливуд, за да засили програмата за лоялност на услугата си Prime Video в страната. Според Агарвал абонатите на услугата са се удвоили през последните 18 месеца и той все още вижда „огромен растеж“ напред.
"Електронната търговия е толкова малка в Индия спрямо общото потребление, по-малко от 3%", казва Амит Агарвал, мениджър на Amazon за Индия.
До голяма степен неразвитият потенциал на страната е от решаващо значение за глобалните планове за доминация както на Amazon, така и на Walmart, като последната похарчи 16 милиарда долара миналата година, за да купи най-големия в Индия търговец на дребно Flipkart Online Services Pvt. Основателят на Amazon Джеф Безос е заложил 5,5 милиарда долара за своите операции в Индия.
Построен в Хайдерабад за три години, новият кампус е първата сграда на Amazon извън САЩ, обхваща 1,8 милиона кв. фута офис пространство и ще приюти 15 000 работници.
„Най-големите сгради в Сиатъл приютяват около 5000 служители“, отбеляза Джон Шьотлер, вицепрезидент „Глобални недвижими имоти и съоръжения" на Amazon. Той каза, че кампусът е най-големият в света на Amazon, но има още много възможности за растеж.
И докато открива новия си индийски хъб, Amazon инвестира на други фронтове в страната. Предстоят преговори за закупуване на 10% дял в един от най-големите търговци на дребно с физически магазини Future Retail, казват запознати източници. Местните медии също съобщават, че Amazon бърза да добави доставките на храна към своя индийски бизнес и води преговори с множество компании за производство на храни, за да стартира тази услуга.
Amazon започна своите операции на дребно в Индия през 2013 г. и оттогава е започнала няколко услуги за увеличаване на продажбите, включително разширяване на производството на оригинално съдържание в Боливуд, за да засили програмата за лоялност на услугата си Prime Video в страната. Според Агарвал абонатите на услугата са се удвоили през последните 18 месеца и той все още вижда „огромен растеж“ напред.