„Авто Юнион“ продаде 65% повече коли

През юли автомобилният холдинг на "Еврохолд България" е пласирал 269 коли

636 ~ 1 мин. четене
Георги Желязков Автор: Георги Желязков

Автомобилният холдинг в групата на "Еврохолд България" - "Авто Юнион" отчита 65% годишен ръст на продажбите на нови коли. През юли компанията е продала 269 автомобила, което го прави най-добрият месец за дружеството за изминалите две години. Данните на "Еврохолд" показват, че за седемте месеца от началото на годината са продадени общо 1341 коли, или с 0.8% повече спрямо същия период 2012 г.

Най-голям брой продажби сред дружествата в автомобилния холдинг за месеца отчита "Еспас Ауто" (Renault и Dacia) с реализирани 120 продажби. След това се нарежда "Ауто Италия" (Alfa Romeo, Fiat, Lancia и Maserati) с 41 продадени автомобила, "Стар Моторс" (Mazda) - 41 броя, Булвария (Opel и Chevrolet) - 37 бр. и "Нисан София" (Nissan) - 30 броя.

При всички компании има ръст на продажбите спрямо юли 2012 г., с изключение на "Булвария". Продажбите на Opel и Chevrolet са намалели с 9.8% за година до 37 автомобила. За сметка на това са пласирани с 223% повече автомобили от марката Alfa Romeo, Fiat, Lancia и Maserati, 103% повече Renault и Dacia, както и 67% повече коли от марката Nissan.

Подкрепи Economic.bg