България рекламира културния и спа туризма си в Лондон

Посланието на тазгодишното ни участие е "Откритие, което си струва да споделите"

144 ~ 1 мин. четене
Автор: Божидара Иванова

Зам.-министърът на туризма Бранимир Ботев даде началото на българското туристическо представяне в Лондон в рамките на най-голямото световно туристическо изложение за професионалисти World Travel Market, съобщиха от пресцентъра на Министерството на икономиката и енергетиката.

"Безкрайно съм доволен от визията на нашия щанд, съчетаваща по уникален начин тракийското минало и природата, топлото море, високите планини, минералните извори. Очевиден е интересът към България, която предлага своя туристически продукт на международно ниво. Това изложение е най-голямото договаряне за британския пазар, но се очертава и като най-големия форум за туризъм в Европа. Затова и тазгодишното присъствие на България е много важно. Учудващо е обаче колко малко Европа и светът знаят за нашата страна. Учудващо е как толкова много време са давани толкова много пари, а не са дали резултат", заяви зам.-министър Бранимир Ботев.

За 33-ти пореден път България се представя с национален щанд на туристическото изложение. Участват общо 13 общински администрации и 15 туристически фирми, които представят страната ни. Посланието на българското тазгодишно участие е "Откритие, което си струва да споделите". Основно се промотират културният, спа и уелнес и приключенски туризъм, както и морски и ски ваканции.

За първи път тази година посетителите на българския щанд имат възможността да видят отблизо как се изработва класическа дърворезба от старите български майстори. За минути щандът привлече погледите на десетки посетители, които успяха да усетят магията на занаята.

Подкрепи Economic.bg