Българка спечели роля в холивудски филм

В България желаещите да участват във филма „Move On” имаха възможност да качат видео запис на свое актьорско изпълнение или кратко представяне пред камера на уебсайта на кампанията www.move-on-film.bg

Петя Арнаудова от София спечели поддържаща роля във филма „Move On” като част от кампания на GLOBUL. Тя бе избрана лично от режисьора на продукцията Асгер Лет чрез международен кастинг, който се проведе в единадесет европейски държави, участващи в проекта  - Австрия, Албания, България, Германия, Македония, Словакия, Унгария, Хърватска, Черна гора, Чехия и Холандия.

В България желаещите да участват във филма „Move On” имаха възможност да качат видео запис на свое актьорско изпълнение или кратко представяне пред камера на уебсайта на кампанията www.move-on-film.bg. Кастингът  продължи до края на месец юни, а победителката бе избрана сред кандидати от всички държави-участнички в проекта.

Снимките с участието на 23-годишната Петя ще се състоят на 19-ти и 20-ти юли във Виена, Австрия, където тя ще влезе в ролята на продавач на билети във Виенската опера. Петя е завършила „Актьорско майсторство и дизайн” в Нов български университет и до момента е играла в театрални постановки като „Домът на Бернарда Алба”, „Роберто Зуко”, „Алис в страната на сънищата”. Участието във филма „Move On” ще е първата й роля в киното.

Основната цел на проекта „Move On” е създаването на филм-пътешествие из Европа, вдъхновен от потребителите. Всеки от тях има шанс да допринесе за реализацията на проекта чрез споделяне на снимки, аудио и видео съдържание, като най-добрите идеи ще бъдат включени в сценария на филма.

Българските потребители могат да споделят своите предложения на сайта www.move-on-film.bg до края на август, за да участват за специалната награда от GLOBUL – присъствие на снимачната площадка на „Move On” в Германия следващия месец. Наградата ще получат тримата потребители, които съберат най-много харесвания за каченото от тях съдържание на сайта.

По повод кампанията „Move On”, GLOBUL стартира и специално рекламно турне, което ще бъде открито с концерт на популярната българска група „Уикеда”. Концертът ще се състои днес от 18.30 часа в Борисовата градина в София. Летните промоции ще продължат до 19 август включително, и ще обхванат общо 14 локации по българското Черноморие, сред които Варна, Балчик, Бургас, Созопол, Приморско, Китен и др. В лятното турне на GLOBUL освен „Уикеда” с поредица от концерти ще се включат и българските групи The Pomorians, Rumba Aficionado, Rock a Shock, Ogi*23,  Roots Rocket.

Кампанията „Move On” е разработена благодарение на сътрудничеството между Deutsche Telekom и COSMOTE Group, като премиерата на филма се очаква през септември тази година.

Коментари: 0