H&M увеличава продажбите си

Новите подразделения, сред които е и България, повишават оборота си с 3%

6916 ~ 1 мин. четене

Hennes & Mauritz(H&M), втората по големина в света търговска верига на дребно за облекло, обяви днес годишен ръст на продажбите в магазините през юни, съобюава Reuters.
Повишението в продажбите на магазините, които са отворени от поне една година, остават стабилни, обявиха още от шведската компания. В тези магазини приходите се покачват с 3% през юни, в колкото беше повишението и предишния месец. Общо от всичките си търговски обекти H & M отчита повишение с 13%.

Това все пак е по-малко от очакванията на анализаторите, чиято прогноза беше за 14% ръст. Основна причина за повишаващите се приходи от продажбите на H & M от Reuters сочат факта, че компанията е съсредоточена в търговията с облекло на ниски цени. Това в условията на свиване на разходите от страна на потребителите, както и географското разшитение на компанията, носи успеха й.

Hennes & Mauritz отвори първия си магазин в България през 2012 г. От дружеството все още не посочва конкретни данни за продажбите у нас.


Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg