Мобилно приложение за поръчка на бира

Нуждаете се от бира и вече можете да поръчате през мобилна апликация!

364 ~ 2 мин. четене
Автор: Гергана Малкоданска

Момчетата, стоящи зад последните три стартиращи компании - Bypass, Yorder и Snagmobile, не разбират защо се налага спортните фенове да напускат мястото си, за да могат да си поръчат бира. Благодарение на тях вече може да поръчате питието си директно от седалката на стадиона, пише Entrepreneur.

Трите компании са разработили приложения, които ще позволят на върлите спортни фенове да правят поръчки както от огромни арени, така и от малки стадиони. Това е част от една тенденция, задоволяваща нарастващите потребности на потребителите, а плащането е по-лесно от всякога - само чрез мобилен апарат.

Апликациите са предназначени преди всичко за гладни и жадни фенове. Но все пак те могат да показват и друг тип информация. "Ние можем да интегрираме нетрадиционни данни като например колко трябва да паднат градусите, за да си поръчате горещ шоколад.", обяснява Кенжди Като, съосновател на Yorder в Сиатъл.

Ето и по-подробно информация за трите мобилни приложения, улесняващи живота ни със сигурност.

Компания: Bypass
Седалище: Остин, Тексас

През 2010г. Bypass стартира мобилно приложение, което позволява на клиентите да си поръчат храна и да я вземат от т.нар. "Bypass платно". Това, обаче, не е достатъчно. "Клиентите искаха две основни неща: плащането да се извършва от мястото и това да бъде икономически ефективно."

Екипът създава софтуер, който позволява мобилни продажби "от място", използвайки различни видове таблети, като за тази услуга се плаща месечна такса.

Досега Bypass са повишили бюджета си с 3.5 млн. долара, като част от приходите идват от големи компании като AEG, която притежава 160 места за поръчки.

Компания: Snagmobile
Седалище: Олбани, Ньо Йорк

Основателите на Snagmobile черпят вдъхновение от потребността на хората да си закупят бира по време на хокеен мач.

Компанията е създадена в края на 2011г. в Олбани. Вече са на разположение малки бейзболни стадиони в Охайо, както и северната част на щата Ньо Йорк. На всяко едно от тези места можете да изтеглите приложението и да създадете "точка на купуване".

Като основен инструмент за реклама фирмата използва QR кодовете на гърба на седалките на стадионите.

Компания: Yorder
Седалище: Сиатъл

Идеята се ражда от  раздразнителното и уморително търсене на храна за децата, когато сте на стадиона.
 
Приложението дебютира в Сиатъл през август, 2010г. За 30-секундна реклама на третата минута вече има потребител, изтеглил приложение и направил поръчка.

Подкрепи Economic.bg